مگذار....
همنفس

سالهــــــــــا دویده ام با قلبـــــــــی معلق و پایـــی در هــــوا دیگــــر طــاقت رویاهــــایم تمــــــــــام شده است دلــــــــــم رسیدن می خواهــــــد . . .












مگذار گذشت در دلت گم بشود
مجذوب طلسم سیب و گندم بشود
مگذار که زندگی به این شیرینی
قربانی یک سوء تفاهم بشود
مجنون گر ز آتش لیلی سرخ است
یا لاله اگر به هر دلیلی سرخ است
شرح دل ما حیف است که پنهان باشد
این صورت ما به ضرب سیلی سرخ است...



نظرات شما عزیزان:

marry
ساعت20:18---25 تير 1391
زنجیری... چرا خدای من؟

بر پرده های درهم امیال سرکشم



نقش عجیب چهره ی یک ناشناس بود



نقشی ز چهره ای که چو می جستمش به شوق



پیوسته می رمید و بمن رخ نمی نمود



یک شب نگاه خسته ی مردی بروی من



لغزید و سست گشت و همانجا خموش ماند



تا خواستم که بگسلم این رشته نگاه



قلبم تپید و باز مرا سوی او کشاند



نومید و خسته بودم از آن جستج.ی خویش



با ناز خنده کردم گفتم بیا بیا



راهی دراز بود و شب عشرتی به پیش



نالید عقل و گفت کجا میروی کجا



راهی دراز بود دریغا میان راه



آن مرد ناله کرد که پایان ره کجاست



چون دیدگان خسته ی من خیره شد بر او



دیدم که می شتابد و زنجیریش به پاست



زنجیریش به پاست چرا ای خدای من؟







saeed
ساعت13:44---14 تير 1391
سلام ریحانه جان لتفا من را لینک کن من تورا لینک کردم من را با عنوان دانستی های پزشکی لینک کن ممنون

alijoooooooooon
ساعت22:35---21 خرداد 1391
مطالب خودت خیلی خوبه ریحانه

شب بود.. زنگ زد... امشب کار دارم نمیتونم بیام عزیزم
بوس بوس.. بخواب

نتونستم طاقت بیارم... زنگ زدم شرکت, همکارش گفت امشب شیفته اون نبوده..اصلاً نیستش
گریم گرفت
صبح شد...
زنگ زدم روی همراهش
عصبی بود...که من زنگ زدم همکارش
بهم گفت: آره.. دیشب با یه دختره بودم... بهتره تو....بمیر از حسادت
بهتره تو..بهتره تو...بین ما همه چی تمــــام.........................قطع کرد
اما نذاشت من حرف بزنم.. بگم..: عزیزم نگران شدم...همین


alijoooooooooon
ساعت19:15---19 خرداد 1391
خیلی ممنون میشم ریحانه سایتو معرفی کنی
ولی من واسه دل خودم مینویسم دیگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,ساعت 16:47 توسط ریحانه| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت